Čl. I
Výrobná značka | Typ | Počet valcov | Obsah valcov v cm3 | Základná norma spotreby v l/100 km | |
letná | zimná | ||||
Renault | R8 | 4 | 750 | 6,8 B | 7,5 B |
Škoda | 1000 MB | 4 | 987 | 7,0 B | 7,7 B |
Trabant | P 60 | 2 | 500 | 6,8 Z | 7,5 Z |
Trabant | P 60 - Combi | 2 | 500 | 6,8 Z | 7,5 Z |
Barkas | 1000 - skriňa | 3 | 993 | 11,5 Z | 12,7 Z |
IMV | 1000 | 3 | 981 | 10,7 Z | 11,8 Z |
Výrobná značka | Typ | Počet valcov | Obsah valcov v cm3 | Základná norma spotreby v l/100 km | |
letná | zimná | ||||
Csepel | D 352 B skl. | 4 | 5 320 | 16,0 N | 17,5 N |
Výrobná značka | Typ | Počet valcov | Obsah valcov v cm3 | Základná norma spotreby v l/100 km | |
letná | zimná | ||||
Praga | S5T 2 TN | 6 | 7 412 | 28,0 N | 31,0 N |
Tatra | 138 NTt | 8 | 11 762 | 32,0 N | 35,0 N |
Výrobná značka | Počet valcov | Obsah valcov v cm3 | Základná norma spotreby v l/100 km | |
letná | zimná | |||
ČZ 175 trojkolka bez plachty | 1 | 175 | 4,2 Z | 4,6 Z |
ČZ 175 trojkolka s plachtou | 1 | 175 | 5,5 Z | 6,0 Z |
Matchless G 80 | 1 | 498 | 6,9 B | 7,6 B |
Ov = --------------------
Uv
Ov = celková odpisová sadzba v Kčs na 1 000 základných km
O = obstarávacia cena vozidla v Kčs
2 GO = náklady na dve generálne opravy v Kčs
Uv = norma celkovej upotrebiteľnosti vozidla v 1 000 základných kilometroch.
doba upotrebiteľnosti v rokoch 12 rokov
celková ročná odpisová sadzba v % 18,5 %
z toho výška percenta pripadajúca na GO 55 %
celková ročná odpisová sadzba v % 20 %
z toho výška percenta pripadajúca na GO 50 %
doba upotrebiteľnosti v rokoch 10 rokov
celková ročná odpisová sadzba v % 18 %
z toho výška percenta pripadajúca na GO 45 %.
Ovi1 = ---------------
Uv1
Ov1 = suma odpisov v Kčs, o ktorú sa zvýši celková odpisová sadzba v Kčs na 1 000 základných kilometrov
O1 = náklady na zvláštne vybavenie, náklady na zvýšenie obstarávacej hodnoty vozidla v dôsledku zvýšenia obstarávacej ceny alebo úpravy vozidla v Kčs
GO1 = zvýšenie nákladov na generálne opravy v Kčs, ak by prišli do úvahy počas celkovej alebo zvyšujúcej upotrebiteľnosti vozidla
Uv1 = norma celkovej alebo zvyšujúcej upotrebiteľnosti vozidla v 1 000 základných kilometroch.
s dobou upotrebiteľnosti v rokoch 3 roky,
s ročnou odpisovou sadzbou v % 33 %.
Por. čís. | Značka a typ | Osobné | Dodávkové | Kombinované | Z celkovej odpisovej sadzby pripadá na GO | ||
uzavreté | z celkovej odpisovej sadzby pripadá na GO | uzavreté | otvorené | ||||
Celk. odpisová sadzba v Kčs na 1000 zkm | Celková odpisová sadzba v Kčs na 1000 zkm | Celk. odpisová sadzba v Kčs na 1000 zkm | |||||
a | b | 11 | 21 | 12 | 13 | 14 | 22 |
1 | Škoda 1101, 1102 | 274 | 40 | 169 | 50 | ||
296 | 45 | ||||||
2 | Škoda 1200, 1201 | 219 | 55 | 176 | 70 | ||
3 | Škoda 1200 | 156 | 65 | ||||
223 | 55 | ||||||
4 | Škoda 1202 | 262 | 259 | 269 | 50 | ||
5 | Škoda Octavia | 244 | 50 | ||||
6 | Škoda Octavia-Super | 250 | 50 | ||||
7 | Škoda Octavia-Combi | 260 | 45 | ||||
8 | Tatra 87 | 390 | 35 | ||||
9 | Tatra 600-Tatraplán | 287 | 35 | ||||
10 | Tatra 603 | 470 | 45 | ||||
11 | Moskvič | 290 | 50 | ||||
12 | Pobieda, Waršava | 238 | 55 | ||||
13 | Volga | 343 | 55 | ||||
14 | Barkas V 901/2 | 245 | 70 | 190 | 205 | 223 | 70 |
15 | Barkas B 1000 | 315 | 55 | ||||
16 | Nysa Mikrobus | 314 | 50 | ||||
17 | Nysa | 263 | 50 | ||||
18 | Žuk | 259 | 50 | ||||
19 | GAZ 69 M | 369 | 45 |
a | b | 11 | 21 | 12 | 13 | 14 | 22 |
1 | do 750 | 264 | 40 | 180 | 45 | ||
254 | 50 | ||||||
2 | 751-1000 | 309 | 45 | 207 | 50 | ||
294 | 55 | ||||||
3 | 1001-2000 | 384 | 40 | 215 | 307 | 55 | |
4 | 2001-3000 | 464 | 35 | 228 | 55 | ||
322 | 60 | ||||||
5 | nad 3000 | 437 | 40 | 230 | 55 | ||
329 | 60 |
Por. čís. | Značka, typ a druh | Celková odpisová sadzba v Kčs na 1000 zkm | Z celkovej odpisovej sadzby pripadá na GO % |
a | b | 11 | 21 |
1 | Škoda 706 RO | 303 | 45 |
2 | Škoda 706 RO Lux | 439 | 35 |
3 | Škoda 706 RTO | 344 | 50 |
4 | Škoda 706 RTO Mex | 346 | 50 |
5 | Škoda 706 RTO Lux | 386 | 50 |
6 | Karosa HB 5 | 952 | 45 |
7 | Praga RND | 346 | 40 |
8 | Ikarus 30 | 410 | 50 |
9 | Ikarus 55 | 586 | 45 |
10 | Ikarus 630 | 370 | 50 |
11 | Garant 30 K | 296 | 50 |
12 | Robur | 294 | 50 |
Por. čís. | Počet miest obsaditeľnosti | Benzín a ostatné | Nafta | Z celkovej odpisovej sadzby pripadá na GO % |
celková odpisová sadzba v Kčs na 1000 základných km | ||||
a | b | 11 | 12 | 13 |
1 | do 30 | 287 | 55 | |
357 | 45 | |||
2 | 31-70 | 436 | 50 | |
505 | 45 | |||
3 | nad 70 | 484 | 50 | |
565 | 45 |
Por. čís. | Značka, typ a druh | Valníkové | Sklápacie | Skriňové | Z celkovej odpisovej sadzby pripadá na GO % |
Celková odpisová sadzba v Kčs na 1000 základných kilometrov | |||||
a | b | 11 | 12 | 13 | 21 |
1 | Škoda 706 R, RS (806) | 246 | 268 | 45 | |
2 | Škoda 706 RO | 318 | 50 | ||
3 | Škoda 706 RT | 267 | 50 | ||
4 | Škoda 706 RTS | 302 | 45 | ||
5 | Škoda 906 R | 258 | 45 | ||
6 | Tatra 138, S 3, SL, P | 425 | 479 | 45 | |
7 | Tatra 111 R | 320 | 50 | ||
8 | Tatra 111 NR s navijakom | 342 | 50 | ||
9 | Tatra 111 S s drevenou korbou | 345 | 50 | ||
10 | Tatra 111 S s kovovou korbou | 350 | 45 | ||
11 | Tatra 114, 115 | 245 | 258 | 50 | |
12 | Tatra 128 | 257 | 60 | ||
314 | 55 | ||||
13 | Tatra 128 NR s navijakom | 282 | 55 | ||
14 | Tatra 805 | 326 | 363 | 45 | |
15 | Praga A 150 | 227 | 50 | ||
16 | Praga A 150 s drevenou korbou | 299 | 55 | ||
17 | Praga A 150 s kovovou korbou | 270 | 50 | ||
18 | Praga RN | 196 | 45 | ||
19 | Praga RN | 327 | 50 | ||
20 | Praga RND | 192 | 203 | 45 | |
21 | Praga RND s drevenou korbou | 319 | 50 | ||
22 | Praga RND s kovovou korbou | 296 | 45 | ||
23 | Praga V3S | 316 | 345 | 375 | 45 |
24 | Praga V3S s navijakom | 345 | 45 | ||
25 | Praga S5T | 218 | 240 | 45 | |
26 | Csepel D 350 | 195 | 220 | 55 | |
27 | Csepel D 352 | 223 | 250 | 45 | |
28 | Csepel D 420 | 240 | 50 | ||
29 | Garant 30 K | 164 | 181 | 50 | |
30 | Garant 32 | 180 | 50 | ||
197 | 50 | ||||
31 | Robur | 191 | 55 | ||
244 | 55 |
Por. čís. | Užitočné zaťaženie v tonách | Počet náprav | Valníkové | Sklápacie | Z celkovej odpisovej sadzby pripadá na GO % | ||
benzín a ostatné | nafta | benzín a ostatné | nafta | ||||
Celková odpisová sadzba v Kčs na 1000 základných kilometrov | |||||||
a | b | c | 11 | 12 | 13 | 14 | 21 |
1 | 0,900-1,500 | 2 | 164 | 182 | 189 | 50 | |
205 | 45 | ||||||
2 | 1,501-2500 | 2 | 213 | 241 | 241 | 50 | |
267 | 45 | ||||||
3 | 2,501-3,500 | 2 | 251 | 279 | 55 | ||
315 | 50 | ||||||
4 | 3,501-5,500 | 2 | 292 | 325 | 55 | ||
351 | 384 | 45 | |||||
5 | 3 | 352 | 384 | 45 | |||
414 | 447 | 40 | |||||
6 | 5,501-7,500 | 2 | 341 | 377 | 55 | ||
435 | 471 | 45 | |||||
7 | 3 | 401 | 438 | 45 | |||
495 | 532 | ||||||
8 | 7,501-10,000 | 2 | 564 | 35 | |||
603 | 40 | ||||||
9 | 3 | 625 | 669 | 35 | |||
10 | nad 10,000 | 2 | |||||
11 | 10,000 | 3 | pozri poznámku |
Por. čís. | Značka, typ a druh | Sanitné | Cisternové | Popolové | Fekálne | Voľne nakladaný cement | Ostatné | Z celkovej odpisovej sadzby pripadá na GO % |
Celková odpisová sadzba v Kčs na 1000 základných kilometrov | ||||||||
a | b | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 21 |
1 | Škoda 1101, 1102 | 206 | 50 | |||||
2 | Škoda 1200, 1201 | 193 | 65 | |||||
3 | Škoda 1202 | 279 | 45 | |||||
4 | Škoda 706 ROK | 488 | 50 | |||||
5 | Škoda 706 RTK | 464 | 50 | |||||
6 | Škoda 706 R kropiace | 478 | 45 | |||||
7 | Škoda 706 RT kropiace | |||||||
sypač | 398 | 50 | ||||||
8 | Škoda 706 R | 543 | 45 | |||||
9 | Tatra 111 C | 510 | 50 | |||||
10 | Tatra 111 VLC | 463 | 50 | |||||
11 | Tatra 138 VLH | 670 | 50 | |||||
12 | Praga V3S | 405 | 50 | |||||
13 | Garant 30 K poštový kombinovaný skriňový | 297 | 45 | |||||
14 | Garant 32 poštový kombinovaný skriňový | 315 | 45 | |||||
15 | Robur poštový kombinovaný skriňový | 333 | 50 |
Por. čís. | Značka a typ | Ťahače prívesov | Ťahače návesov | Z celkovej odpisovej sadzby pripadá na GO % |
Celková odpisová sadzba v Kčs na 1000 základných kilometrov | ||||
a | b | 11 | 12 | 21 |
1 | Tatra 141 B | 701 | 40 | |
s navijakom | ||||
2 | Praga S5T2TN | 350 | 45 | |
3 | Škoda 706 RTTN | 370 | 50 | |
4 | Tatra 138 NT | 485 | 45 |
Por. čís. | Značka a typ | Celková odpisová sadzba v Kčs na 1000 základných kilometrov | Z celkovej odpisovej sadzby pripadá na GO % |
a | b | 11 | 21 |
1 | Zetor 25 A | 254 | 50 |
2 | Zetor 35 Super | 407 | 40 |
3 | Zetor 50 | 305 | 50 |
4 | Zetor 2011 | 261 | 50 |
5 | Zetor 3011 | 292 | 50 |
6 | Zetor 4011 | 345 | 50 |
7 | Škoda 30 | 390 | 40 |
Por. čís. | Užitočný výkon v „k" | Celková odpisová sadzba v Kčs na 1000 základných kilometrov | Z celkovej odpisovej sadzby pripadá na GO % |
a | b | 11 | 21 |
1 | do 15 | 277 | 45 |
2 | 16-35 | 423 | 50 |
3 | 36-50 | 497 | 55 |
4 | 51-60 | 587 | 50 |
5 | 61-80 | 576 | 55 |
6 | 81-100 | 608 | 55 |
7 | nad 100 | 700 | 50 |
Por. čís. | Značka a typ | Celková odpisová sadzba v Kčs | Z celkovej odpisovej sadzby pripadá na GO % |
a | b | 11 | 21 |
1 | R P A | 225 | 45 |
2 | PRK6 | 201 | 50 |
3 | D M 4 | 185 | 30 |
4 | D 4 | 192 | 30 |
5 | B 40 | 165 | 30 |
1 | do 30 | 189 | 40 |
2 | nad 30 | 267 | 40 |
Por. čís. | Značka, typ a druh | Valníkové | Sklápacie | Skriňové | Špeciálne | Z celkovej odpisovej sadzby pripadá na GO % |
Celková odpisová sadzba v Kčs na 1000 základných kilometrov | ||||||
a | b | 11 | 12 | 13 | 14 | 21 |
1 | A 1,5 | 81 | 45 | |||
2 | A 3 | 80 | 50 | |||
132 | 171 | 50 | ||||
3 | A 3 C 3000 l cisterna | 203 | 40 | |||
4 | A 5 | 84 | 50 | |||
5 | A 5 P, PO, Pzas | 112 | 50 | |||
6 | A 5 S sťahovacie | 284 | 55 | |||
7 | A 10 | 157 | 50 | |||
8 | T 3,5 | 66 | 65 | |||
9 | T 3,5 P | 83 | 65 | |||
10 | T 5 P | 108 | 65 | |||
11 | DA 5 na dlhé drevo | 184 | 50 | |||
12 | DA 6,5 na dlhé drevo | 268 | 55 | |||
13 | DT 5 na dlhé drevo | 209 | 55 | |||
14 | DT 7 na dlhé drevo | 254 | 50 |
Por. čís. | Užitočné zaťaženie v tonách | Počet náprav | Valníkové | Sklápacie | Skriňové | Špeciálne | Z celkovej odpisovej sadzby pripadá na GO % |
Celková odpisová sadzba v Kčs na 1000 základných kilometrov | |||||||
a | b | c | 11 | 12 | 13 | 14 | 21 |
aa) jednonápravové | |||||||
1 | do 2,000 | 1 | 49 | 68 | 153 | 50 | |
2 | 2,001-7,500 | 1 | 200 | 50 | |||
3 | nad 7,500 | 1 | 246 | 50 | |||
bb) dvoj- a viacnápravové | |||||||
1 | do 1,500 | 2 | 79 | 93 | 45 | ||
131 | 35 | ||||||
2 | 1,501-2,500 | 2 | 90 | 105 | 45 | ||
156 | 35 | ||||||
3 | 2,501-3,500 | 2 | 99 | 118 | 50 | ||
180 | 40 | ||||||
4 | 3,501-5,500 | 2 | 113 | 139 | 50 | ||
210 | 40 | ||||||
5 | 5,501-7,500 | 2 | 131 | 162 | 55 | ||
298 | 35 | ||||||
6 | 3 | 147 | 181 | 50 | |||
348 | 35 | ||||||
7 | 7,501-10,000 | 2 | 158 | 195 | 60 | ||
351 | 40 | ||||||
8 | 3 | 177 | 217 | 55 | |||
408 | 35 | ||||||
9 | nad 10,000 | 2 | pozri poznámku | ||||
10 | 3 | pozri poznámku |
Por. čís. | Užitočné zaťaženie v tonách | Počet náprav | Valníkové | Sklápacie | Skriňové | Špeciálne | Z celkovej odpisovej sadzby pripadá na GO % |
Celková odpisová sadzba v Kčs na 1000 základných kilometrov | |||||||
a | b | c | 11 | 12 | 13 | 14 | 21 |
cc) ťažké na pneumatikách | |||||||
1 | do 15 | 567 | 50 | ||||
2 | 16-20 | 754 | 50 | ||||
3 | 21-30 | 1 195 | 50 | ||||
4 | 31-40 | 1 286 | 50 | ||||
5 | 41-60 | 1 378 | 50 | ||||
6 | nad 60 | 2 025 | 50 | ||||
dd) Ťažké na plných obručiach | |||||||
1 | do 20 | 1532 | 45 | ||||
2 | 21-40 | 2708 | 45 | ||||
3 | 41-60 | 2827 | 45 | ||||
4 | 61-80 | 3902 | 45 | ||||
5 | nad 80 | 5270 | 45 |
Por. čís. | Značka a typ | Celková odpisová sadzba v Kčs na 1000 základných kilometrov | Z celkovej odpisovej sadzby pripadá na GO % |
a | b | 11 | 21 |
1 | Karosa NO 80*) |
Por. čís. | Užitočné zaťaženie v tonách | Valníkové | Chladiace | Z celkovej odpisovej sadzby pripadá na GO % |
Celková odpisová sadzba v Kčs na 1000 základných kilometrov | ||||
a | b | 11 | 12 | 21 |
1 | do 10,000 | 180 | 50 | |
815 | 55 | |||
2 | do 14,000 | 247 | 50 | |
996 | 55 |
Por. čís. | Značka a typ | Celková odpisová sadzba v Kčs na 1000 základných kilometrov | Z celkovej odpisovej sadzby pripadá na GO % |
a | b | 11 | 21 |
1 | ČZ 125 | 151 | 60 |
2 | ČZ 150 | 161 | 55 |
3 | Jawa ČZ 125 | 174 | 55 |
4 | Jawa ČZ 150 | 184 | 55 |
5 | Jawa ČZ 175 | 200 | 50 |
6 | Jawa ČZ 250 | 166 | 45 |
7 | Jawa ČZ 350 | 184 | 45 |
8 | Jawa 250 | 148 | 45 |
9 | Jawa 350 | 166 | 45 |
10 | Jawa 500 | 165 | 40 |
1 | do 150 | 170 | 55 |
2 | 151-250 | 149 | 50 |
3 | 251-350 | 166 | 45 |
4 | 351-500 | 162 | 40 |
5 | 501 a viac | 154 | 40 |
Čl. II
Vokáč v. r.